Опис Мотоблок ДТЗ 570БН/М2 (4.00-8) + фреза (Заводська упаковка)
Коробка передач 3/1 з трьома швидкостями вперед та однією швидкістю назад дає змогу вибрати знижену швидкість для комфортної роботи з технікою.
Повітряний фільтр з виносним повітрозабірником на кермі та масляною ванною забезпечує високий ступінь очищення повітря, знижується знос поршневої групи.
Обгінні розблокіратори на транспортних колесах — для полегшення розворотів та поворотів.
Безпечне багатодискове зчеплення нормально розімкнутого типу з підпружиненим тросом значно спрощує керування мотоблоком, збільшує безпеку оператора мотоблока.
Запобіжне блокування важеля увімкнення заднього ходу унеможливлює випадкове вмикання заднього ходу, підвищує безпеку.
Збільшений паливний бак об’ємом 6 літрів дає змогу рідше виконувати дозаправлення мотоблока, а також збільшує споряджену масу техніки.
Регулювання керма за висотою та кутом повороту за допомогою 1 гвинта дає змогу швидко та зручно налаштувати кермо за висотою та кутом повороту.
Накладка з інструментальним ящиком (бардачок) на кермі дає змогу перевозити дрібні предмети, інструменти тощо.
Високий бампер з консолями для перевезення фрез краще захищає двигун у разі удару мотоблока об перешкоду, а також збільшує експлуатаційну масу техніки.
Рульова трапеція з посиленою вставкою зміцнює конструкцію, знижує вібрацію на руки оператора.
Датчик контролю рівня оливи в картері двигуна з іскрогасильним конденсатором — захист двигуна за недостатнього рівня оливи. Конденсатор блокує виникнення випадкової іскри на контактах, підвищує захищеність датчика.
Поліпшений металевий зручний важіль «ручного газу» (манетка) з суцільним металевим корпусом та зручним баранцем для регулювання.
Паливний бак має в горловині фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива та фільтр на виході — для кращої фільтрації бензину і, як наслідок, зниження зносу карбюратора та паливної системи.
Об’ємний металевий кожух на глушнику з додатковою решіткою захищає від можливих опіків оператора мотоблока.
Змінна (1+2)+(2+1) ширина захвату фрези 580/840 мм зі знімними секціями дає змогу вибрати потрібні розміри обробки різних культур. Захист підшипників від пилу.
Гумові м’які ковзні руків’я на ручках керма і на важелях перемикання КПП більш зручні, менше передають вібрацію на руки оператора.
Покращений дизайн крил (з розширювачами) та керма з декоративною накладкою на стійку.
Світлодіодний ліхтарик з регулюванням дальності та пучка світла — для підсвічування у темний час доби.
Кронштейн важеля КПП має гумову втулку для зменшення рівня шуму.
Універсальний причіпний пристрій дає змогу легко під’єднувати навісне обладнання (напряму чи через зчіпку), глибиномір у комплекті. Поздовжній вал відбору потужності.
Пневматичні транспортні колеса 4.00-8 з протектором типу «ялинка».
Шини високої якості з рифленням.
Передача крутного моменту на фрезу за допомогою надійного конічного редуктора. Кришка нижнього підшипника редуктора закріплена шестигранними болтами із внутрішньою гранню.
Модель | Тип двигуна | Потужність двигуна, л.с. | Тип запуску | Кількість передач в КПП, вперед/назад | Привід | Ширина захоплення ґрунтофрези, мм | Транспортні колеса | Вал відбору потужності |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ДТЗ 470БН | Бензиновий | 7 | Ручний стартер | 3 / 1 | Ремінної, 2 ремені | 570, 810 | 4.00-8 | - |
ДТЗ 570БН/М2 | Прямий шестерний | 580, 840 | Задній поздовжній, під шпонку Ø14,5 L=24 | |||||
ДТЗ 570БН | 620, 880, 1140 | 4.00-10 | Задній поздовжній, під шпонку Ø18 L=24 | |||||
ДТЗ 513БН | 13 | 880, 1140, 1400 | ||||||
ДТЗ 517БН | 17 | 5.00-12 | ||||||
ДТЗ 560ДН | Дизельний | 6 | 620, 880, 1140 | 4.00-10 | ||||
ДТЗ 510ДН | 10 | |||||||
ДТЗ 510ДНЕ | Електростартер | |||||||
ДТЗ 512ДН | 12 | Ручний стартер | 880, 1140, 1400 | 5.00-12 | ||||
ДТЗ 512ДНЕ | Електростартер |
Придбати по знижці! Старі ціни 21 553 грн. Акційна ціна: 19 594 грн
Основні характеристики Мотоблок ДТЗ 570БН/М2 (4.00-8) + фреза (Заводська упаковка)
Відгуки про Мотоблок ДТЗ 570БН/М2 (4.00-8) + фреза (Заводська упаковка)
Немає відгуків про цей товар.