Опис Мотоблок ДТЗ 470БН (4.00-8) + фреза (Заводська упаковка)
Коробка передач 3/1 з трьома швидкостями вперед та однією швидкістю назад дає змогу вибрати знижену швидкість для комфортної роботи з технікою.
Повітряний фільтр з виносним повітрозабірником на кермі та масляною ванною забезпечує високий ступінь очищення повітря, знижується знос поршневої групи.
Обгінні розблокіратори на транспортних колесах — для полегшення розворотів та поворотів.
Безпечне нормально розімкнуте зчеплення реалізоване натягом пасової передачі, працює як запобіжник у разі заклинювання фрези.
Рульова трапеція з посиленою вставкою зміцнює конструкцію, знижує вібрацію на руки оператора.
Збільшений паливний бак об’ємом 6 літрів дає змогу рідше виконувати дозаправлення мотоблока, а також збільшує споряджену масу техніки.
Регулювання керма за висотою та кутом повороту за допомогою 1 гвинта дає змогу швидко та зручно налаштувати кермо за висотою та кутом повороту.
Накладка з інструментальним ящиком (бардачок) на кермі дає змогу перевозити дрібні предмети, інструменти тощо.
Покращений дизайн крил та керма з декоративною накладкою на стійку.
Датчик контролю рівня оливи в картері двигуна з іскрогасильним конденсатором — захист двигуна за недостатнього рівня оливи. Конденсатор блокує виникнення випадкової іскри на контактах, підвищує захищеність датчика.
Поліпшений металевий зручний важіль «ручного газу» (манетка) з суцільним металевим корпусом та зручним баранцем для регулювання.
Паливний бак має в горловині фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива та фільтр на виході — для кращої фільтрації бензину і, як наслідок, зниження зносу карбюратора та паливної системи.
Об’ємний металевий кожух на глушнику захищає від можливих опіків оператора мотоблока.
Змінна (1+2)+(2+1) ширина захвату фрези 570/810 мм зі знімними секціями дає змогу вибрати потрібні розміри обробки різних культур.
Гумові м’які ковзні руків’я на ручках керма і на важелях перемикання КПП більш зручні, менше передають вібрацію на руки оператора.
Вільний струмок на ведучому шківі для під’єднання активного навісного обладнання.
Міцний металевий кожух захисту пасів із вільним доступом до ведучого шківа.
Чавунний редуктор, ланцюгова передача від коробки на вал фрези — підвищена міцність, корпус розбирається.
Кронштейн для переднього навісного обладнання зі зручною ручкою для перенесення дає змогу без додаткових витрат під’єднувати навісне обладнання (наприклад, косарку).
Світлодіодний ліхтарик з регулюванням дальності та пучка світла — для підсвічування у темний час доби.
Універсальний причіпний пристрій дає змогу легко під’єднувати навісне обладнання (напряму чи через зчіпку), глибиномір у комплекті.
Пневматичні транспортні колеса 4.00-8 з протектором типу «ялинка».
Шини високої якості з рифленням.
Модель | Тип двигуна | Потужність двигуна, л.с. | Тип запуску | Кількість передач в КПП, вперед/назад | Привід | Ширина захоплення ґрунтофрези, мм | Транспортні колеса | Вал відбору потужності |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ДТЗ 470БН | Бензиновий | 7 | Ручний стартер | 3 / 1 | Ремінної, 2 ремені | 570, 810 | 4.00-8 | - |
ДТЗ 570БН/М2 | Прямий шестерний | 580, 840 | Задній поздовжній, під шпонку Ø14,5 L=24 | |||||
ДТЗ 570БН | 620, 880, 1140 | 4.00-10 | Задній поздовжній, під шпонку Ø18 L=24 | |||||
ДТЗ 513БН | 13 | 880, 1140, 1400 | ||||||
ДТЗ 517БН | 17 | 5.00-12 | ||||||
ДТЗ 560ДН | Дизельний | 6 | 620, 880, 1140 | 4.00-10 | ||||
ДТЗ 510ДН | 10 | |||||||
ДТЗ 510ДНЕ | Електростартер | |||||||
ДТЗ 512ДН | 12 | Ручний стартер | 880, 1140, 1400 | 5.00-12 | ||||
ДТЗ 512ДНЕ | Електростартер |
Придбати по знижці! Старі ціни 19 769 грн. Акційна ціна: 17 972 грн
Основні характеристики Мотоблок ДТЗ 470БН (4.00-8) + фреза (Заводська упаковка)
Відгуки про Мотоблок ДТЗ 470БН (4.00-8) + фреза (Заводська упаковка)
Немає відгуків про цей товар.