Опис Трактор ДТЗ 5244HPX (Синій)
Нагадаємо ДТЗ 5244 НРХ – компактна модель трактора преміум-класу, що з'явилася на ринку у 2016 році, стала вагомим досягненням усієї лінійки бренду ДТЗ та гордістю виробника. З того часу цей трактор - один із найпопулярніших на ринку України, лідер у своєму класі завдяки численним технічним перевагам. Але виробник не стоїть на місці та ще й уважно прислухається до свого споживача, вдосконалюючи хороше та виправляючи останні недоліки.
Почнемо з того, що викликало найбільшу кількість зауважень серед власників тракторів ДТЗ 5244НРХ. По-перше, були нарікання по міцності корпусу витягу. Адже у зв'язку з помилками в експлуатації та самостійною зміною налаштувань системи блокування було кілька випадків пошкодження корпусу. Тому товщину корпусу суттєво збільшили, трохи змінили конструкцію, і проблему успішно вирішили.
По-друге, через особливості конструкції механізму включення блокування диференціала, при неповному натисканні на важіль відбувалося неповне включення муфти блокування. Це згодом призводило до несправності системи. По-третє, також за рекомендаціями власників попередніх модифікацій трактора, було вкорочено центральну верхню тягу. Тепер довжина її центральної частини становить 330 мм, стало набагато зручніше встановлювати та експлуатувати навісне обладнання великої довжини.
Була ще одна невелика проблема - передні крила могли впиратися в елементи двигуна у разі повороту коліс на максимальний кут. Тому модернізовані кріплення передніх крил зробили трохи коротшими та жорсткішими. Це дозволило гарантовано уникнути торкання крилами елементів конструкції трактора, а заразом покращив (у поєднанні з гнучкими бризковиками) захист трактора від бруду, що летить з-під коліс.
А тепер - про вдосконалення, зроблені в модифікації 2019 року.
Відомо, що двигуни більшого об'єму "живуть" довше, ніж такі ж за потужністю, але малооб'ємні, до того ж вони ефективніше використовують паливо, тобто зрештою економічніше
Найважливіші переваги ДТЗ 5244НРХ
Але багато в чому термін та ефективність роботи двигуна залежать і від якості повітряного фільтра. Тому на оновлений ДТЗ 5244 НРХ виробник встановив інноваційний повітряний фільтр з 5 ступенями очищення: циклон на повітрозабірнику, масляна ванна, дві великі сітки різної щільності та кільцевий паперовий елемент. Повітрозабірник піднятий на 650 мм – до зони низької запиленості, циклон тепер має прозорий корпус – щоб можна було постійно контролювати пилозбірник та своєчасно його чистити. Тобто очищення повітря стало практично ідеальним.
Не забуваємо і про те, що паливний фільтр грубого очищення в ДТЗ 5244НРХ оснащений датчиком наявності води з індикацією на панелі приладів. Це дозволяє вчасно злити відстій та не допустити попадання води в паливну апаратуру, що також позитивно впливає на роботу двигуна в цілому та суттєво продовжує термін його служби.
Продовжує життя двигуну та система безпечного пуску. У попередніх версіях блокування пуску здійснювалося від важеля реверсу, але в новій модифікації ця функція перенесена на педаль зчеплення - за рекомендаціями багатьох власників цього трактора. водія серед тракторів цього класу Великий простір, безперешкодна посадка і висадка з обох боків, всі важелі і перемикачі рознесені на всі боки, центральна частина вся належить водієві: просторо, ніщо не заважає і не чіпляється. Але саме сидіння було, на думку власників, трохи жорсткувато. Адже еластичність амортизатора легко налаштовується під особисту «анатомію» того, хто за кермом. Кут нахилу спинки сидіння легко регулюється, а для додаткової безпеки та комфорту водія воно оснащене відкидними підлокітниками з обох боків та ременем безпеки. У жодного іншого трактора цього класу немає сьогодні такого сидіння. До речі, максимальна відстань між сидінням та панеллю приладів становить 650 мм (!). Цього року нарешті реалізовано давнє бажання багатьох трактористів: ДТЗ 524НРХ отримав кермову колонку з регулюванням кута нахилу – як на сучасних авто. Її можна швидко налаштувати зручніше при виконанні різних видів робіт. Колонка має 2 фіксовані положення: нижнє та верхнє, а також нефіксоване (вище) положення - для зручності посадки-висадки. При цьому кермо повністю функціонує і фіксованих, і в нефіксованому положеннях. Важіль фіксації кермової колонки зручно розташований на кожусі ліворуч від колонки.
Знову акцентуємо вашу увагу - така рульова колонка є тільки у цього трактора!
У короткому огляді складно докладно описати усі удосконалення нової модифікації трактора ДТЗ 5244НРХ, тому зупинимося лише на деяких, та у тезовій формі.
/p>
Все, про що ми розповіли вище - далеко не все, що отримав ДТП 5244НРХ у 2019 році. Завдяки корисним інноваціям трактор серйозно «подорослішав», але незмінними залишилися його висока якість та надійність – основні причини популярності цієї моделі серед споживачів та безумовного лідерства на ринку!
Придбати по знижці! Старі ціни 322 608 грн. Акційна ціна: 293 280 грн
Основні характеристики Трактор ДТЗ 5244HPX (Синій)
Відгуки про Трактор ДТЗ 5244HPX (Синій)
Немає відгуків про цей товар.