Повернення та обмін
Якщо з будь-яких причин ви незадоволені покупкою, ви можете повернути або обмінять куплений товар протягом 14 днів, а ми повернемо вам гроші. Це можливо, якщо товар:
не пошкоджений та його не використовували;
у повній комплектації (включаючи всі наявні деталі та інструкції)
з неушкодженою упаковкою (у тому числі і поліетиленова упаковка)
без ознак зовнішнього втручання (для електроприладів).
Ознайомтеся з умовами повернення детальніше:
УМОВИ ГАРАНТІЇ (ПОВЕРНЕННЯ)
Повернення товару в Компанію, який не підійшов вам з тієї чи іншої причини здійснюється за рахунок покупця (див. процедуру здійснення гарантії (повернення)).
Товар знімається з гарантії у разі порушення правил експлуатації, зазначених в інструкції з експлуатації, а також у випадках:
якщо товар має сліди стороннього несанкціонованого втручання чи очевидна спроба самостійного ремонту;
ПРОЦЕДУРА ЗДІЙСНЕННЯ ГАРАНТІЇ (ПОВЕРНЕННЯ)
1. Для гарантійного обслуговування Покупця, обміну товару або повернення товару Компанії та отримання своїх коштів Покупець повинен підготувати наступний комплект документів та матеріалів, з яким Покупець звертається до Компанії:
товар в оригінальній упаковці, що підлягає гарантійному обслуговуванню, обміну, поверненню;
повний комплект аксесуарів та частин товару згідно з інструкцією з експлуатації;
розрахунковий документ (чек, квитанція) – документ, що підтверджує факт придбання товару;
Заява на повернення або обмін оформлена у довільній формі, але з обов'язковою вказівкою Прізвища, Ім'я та контактного телефону Покупця.
2. Заяву на повернення Покупець надсилає Компанії на електронну пошту: enmarket.com.ua@gmail.com
3. Надіслати посилку на адресу Компанії перевізником "Нова пошта", попередньо погодивши відділення доставки з представником Компанії. Вартість доставки оплачує покупець. Посилки, надіслані на умовах післяплати або з неоплаченою доставкою та із застосуванням інших форм поштових відправлень, не прийматимуться Компанією.
4. У разі, якщо покупець вирішив повернути Компанії товар та отримати назад кошти, вони перераховані Покупцю протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання Компанією повного комплекту документів та матеріалів, зазначених вище (п.1. цих правил).
5. У разі, якщо Покупець вирішив обміняти товар на аналогічний протягом гарантійного строку, новий товар буде відправлений Покупцю без накладного платежу поштою протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання Компанією повного комплекту документів та матеріалів, зазначених вище (п.1. цих правил).
7. Доставка товару у разі обміну товару або його повернення здійснюється покупцем власним коштом.
8. З питань, що стосуються товару та гарантійних зобов'язань, Покупець може звернутися до Компанії за телефоном:
+380953522711
+380686418540
9. Будемо вдячні за надіслані на адресу Компанії побажання щодо покращення роботи компанії та її товарів.
Згідно з українським законодавством не підлягають поверненню/обміну:
продовольчі товари
лікарські засоби
предмети сангігієни
корсетні товари
парфумерно-косметичні товари
зубні щітки
апарати для гоління
гребінці, гребінці, масажні щітки
рукавички
тюлегардинні та мереживні полотна
нижня білизна
подушки, ковдри, наматрацники, пледи, постільна білизна та приладдя
пір'я-пухові вироби
панчішно-шкарпеткові вироби
товари в аерозольній упаковці
вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння